Катки DYNAPAC
Дорожній каток, або, як ще його називають, дорожній ущільнювач, - це ручний, причіпний або ж самохідний механізм, який активно використовується для облаштування дорожнього полотна. Основною відмінністю моделі асфальтового катка від будь-якого іншого транспортного засобу буде наявність одного або двох величезних валів, що володіють гладким або ж профільним покриттям.
Основним призначенням даної спецтехніки вважається стабілізація, ущільнення або ж вирівнювання наземного покриття. Воно може бути різних типів: піщаним, щебеневим, асфальтобетонним. Процеси стабілізації, ущільнення або ж вирівнювання відбуваються за рахунок того, що машина здатна надавати статичну або динамічну лінійне навантаження на поверхню, по якій здійснює свій рух. Крім того, своє застосування асфальтові катки знайшли і при створенні асфальтобетонних або ж піщано-гравійних покриттів. Також вони активно застосовуються при реконструкції або ремонті дорожнього полотна. Ще одне використання цієї техніки - це асфальтування об'єктів, що мають відкриту планування або ж малу площу. Застосовувати таку машину можна при роботі з будь-якими гарячими або холодними асфальтными сумішами.
Катки Dynapac завжди відрізнялися від продукції інших марок більш високою частотою вібрації при малій амплітуді. Таке рішення пояснюється тим, що сучасні тонкі шари асфальту швидше остигають, а тому їх необхідно ущільнювати оперативно. Навпаки, велика амплітуда дозволяє заощадити час на ущільнення, але може призвести до руйнування мінерального матеріалу заповнювача. В кутках шостого покоління Dynapac раніше поєднуються висока частота вібрації (67 Гц) з малою амплітудою (0,3 мм). Для товстих шарів можна перейти на велику амплітуду (0,8 мм) і знижену частоту коливань 51 Гц.
Високотехнологічна телематична система Fleetlink, разработанная Dynapac, теперь прилагается к машинам всего выпускаемого диапазона. По заявлению производителя, эта система позволяет оптимизировать использование парка техники и сократить затраты на его обслуживание, повысить общую эффективность и управляемость, а также увеличить время безотказной работы и производительность. Пакет с доступом к онлайн-порталу входит в стандартную комплектацию новых машин, и в течение первых трех лет им можно пользоваться бесплатно. Система реєструє витрата палива, параметри роботи, графік сервісного обслуговування, розташування обладнання та його робочі години. Хороша маневреність нових машин забезпечується за рахунок поєднання зчленованою рами з поворотним заднім вальцом. Збільшене до 520 мм зміщення вальців дає можливість перемістити більшу частину маси машини до середньої частини дороги при ущільненні слабких дорожніх кромок, щоб при русі не залишалося слідів на поверхні ущільнюваного.
Катки снабжаются системой контроля и документирования уплотнения Dyn@Lyzer, которая включает плотномер Evib и приемник GPS. Данные непрерывно записываются и отображаются на экране в кабине катка. Для регистрации температуры уплотняемой поверхности система дополнена двумя датчиками температуры, по одному на каждой стороне вальца. Режим EcoMode, який пропонується в якості опції, що дозволяє заощадити до 15% палива. Це відбувається за рахунок застосування здвоєного гідронасоса вібратора, пропорційного керування швидкістю обертання вентилятора охолодження радіатора і автоматичного переходу двигуна на холостий хід при відсутності руху.