
Відправка з 02 грудня 2025Ціну уточнюйте
| Маси | |
| Робоча маса (включно з ROPS) | 20 700 кг |
|---|---|
| Робоча маса (вмик. кабіну) | 20 900 кг |
| Маса переднього модуля/задній модуль | 13 950 кг/6 950 кг |
| Максимальна робоча маса | 21 000 кг |
| Зчеплення | |
| Діапазон швидкості | 4/6/7/11 km/h |
| Вертикальна осциляція | ±9° |
| Розмір шини (12-шаровий) | 23,1 x 26 AW |
| Теоретично долаваний ухил | 45 % |
| Ущільнення | |
| Статичне лінійне навантаження | 65 кг/см |
| Номінальна амплітуда (висока/низька) | 2,1 мм/0,8 мм |
| Частота вібрації, за високої/низької амплітуди |
20-28 Hz / 20-33 Hz |
| Відцентрова сила, за високої/низької амплітуди | 163-319 kN / 65-176 kN |
| Двигун | |
| Виробник/Тип | Cummins B4.5 (Stage V / T4final) |
| Тип | Дизельний із водяним охолодженням і турбонаддувом |
| Номінальна потужність, SAE J1995 | 149 kW (200 hp) @ 2,200 rpm |
| Місткість паливного бака | 272 л |
| Об'єм бака для паливного реагенту | 37 л |
| Варіант двигуна | |
| Виробник/Тип | Deutz TCD2012L06 (IIIA/T3) |
| Тип | Дизельний із водяним охолодженням і турбонаддувом |
| Номінальна потужність, ISO 14396 | 150 кВт (204 л.с.) @ 2 200 об./хв |
| Гібралічна система | |
| Привод пересування | Гідростатичний |
| Вібрація | Гідростатична |
| Кермове керування | Гідростатичну |
| Основний гальмо |
Гідростатичний, що залежнє від положення ручки руху |
| Паркувальне/аварійне гальмо | Відмовні багатодискові в редукторі вальта та задній осі |