Дизельна електростанція (генератор) Atlas Copco QAS 200 з двигуном Volvo Penta TAD733 GE й альтернатором Leroy Somer LSA 46.2 M5, заховані в ударостійкий всепогодний корпус, закріплений на салазках. Широкі великі дверцята для зручного обслуговування і ремонту. Для зливання відпрацьованих рідин на дні змонтований спеціальний піддон. У стандартній комплектації генератор запускається за 18 градусів морозу, але якщо встановити додатковий пристрій для попереднього запуску нагрівання, то генератор працюватиме за температури 25 градусів нижче нуля. Опція стеження й керування за допомогою супутника допоможе контролювати генератор на відстані. Дорожній шасі з ПТС і дорожнім освітленням допоможе під час транспортування генератора дорогами загального користування, особливо це необхідно компаніям, які займаються прокатом генераторів.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Напруга |
400 В |
Потужність за постійного навантаження (PRP) за 50 Гц |
200 кВА / 160 кВт |
Потужність за резервного навантаження (LTP) за 50 Гц |
320 кВА / 176 кВт |
Коефіцієнт потужності |
0,8 |
Номінальний струм за постійного навантаження |
288.7 А |
Здатність миттєвого приймання навантаження: |
|
з падінням частоти понад 5% |
100% |
з падінням частоти не більш ніж 5% |
50% (80 кВт) |
Місткість паливного бака |
413 л. |
Паливна автономність за максимального завантаження |
9 годин |
Рівень звукового тиску на відстані 7 метрів за 75% навантаження |
71 дБА |
Витрата палива |
– |
0% мощности |
3,75 кг/год |
50% мощности |
18,29 кг/год |
75% мощности |
26,71 кг/год |
100% мощности |
34,90 кг/год |
Питоме споживання палива за 100% завантаження |
0,22 кг/кВт год |
Двигун |
Volvo |
Модель двигуна |
Penta TAD733 GE |
Потужність |
174 кВт |
Охолодження |
водяне |
Число циліндрів |
6 |
Робочий об'єм двигуна |
7,15 л. |
Подавання повітря в камеру згоряння |
турбонаддув із проміжним охолодженням |
Керування швидкістю обертання |
електронне |
Система впорскування палива |
прямий впорск |
Місткість оливної системи |
35 л. |
Ємність системи охолодження |
39 л. |
Напруга борової мережі генератора |
24 В |
Оберти двигуна |
1500 об./хв |
Витрата оливи двигуна |
0,03 л/год |
Норма вихлопом |
EU STAGE II |
Генератор |
Leroy Somer |
Модель |
LSA 46.2 M5 |
Ступінь захисту |
IP23 |
Клас ізоляції обвиток статора |
Н (высший) |
Клас ізоляції обмоток ротора |
Н (высший) |
Габаритні розміри та вага: |
|
ДхШхВ |
3770х1200х1825 мм |
Вага сухої/працюй |
2942 кг/3120 кг |
Захист від витоку струмів: |
|
Реле витоку на землю |
0,03-30 А |
Контроль опору ізоляції |
10-100 кОм |
УСЛОВІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
- Максимальна робоча температура довкілля + 50 °C.
- Мінімальна температура гарантованого запуску — 15 °C (без підігрівача охолоджувальної рідини).
- Мінімальна температура гарантованого запуску з підігрівачем охолоджувальної рідини — 25 °C (постачається на замовлення).
- Максимальна вологість довкілля 85%.
- Максимальна висота експлуатації над рівнем моря 4000 м.
СТАНДАРТНА КОМПЛЕКТАЦІЯ
- Дизельний двигун Volvo Penta TAD733 GE. Шести циліндровий, турбодизельний двигун із системою інтеркулера, водяного охолодження.
- Альтернатор Leroy Somer, що дає змогу перевантажувати електростанцію на 300% упродовж 20 секунд. Модель Leroy Somer LSA 46.2 M5.
- Захисне реле витоку на «землю» з діапазоном регулювання 0,025...25 А.
- Очищення дизельного палива, що складається з фільтра сепаратора та фільтрів тонкого очищення.
- Автоматичний регулятор напруги за 3 фазами з точністю регулювання ± 1%.
- Вбудований паливний бак, що закривається, об'ємом 313 літри.
- Дренажний оливний насос.
- Захисний кожух генератора зі ступенем захисту IP54, який поглинає звук. Рівень шуму нижче 68 дБ на відстані 7 метрів за 75% навантаження.
- Металевий штир для заземлення генератора під час роботи в польових умовах.
- Система захисту за високою температурою охолоджувальної рідини, низького тиску оливи та низькою напругою на виході генератора змінного струму.
- Приладна панель Atlas Copco QC1002.
- Підіймальною провушиною і пазами під вилковий навантажувач.
- Централізована система зливання відпрацьованих робочих рідин.
- Екологічний піддон.
ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ
- Для впевненого запуску двигуна за сильних мінусових температур на генератор можна встановити пристрій підігрівання охолоджувальної рідини. Цей пристрій вбудовується в оливний піддон двигуна та підтримує температуру оливи в зоні 39-48 градусів. Живлення здійснюється від мережі 220 В.
- Додатковий вбудований паливний бак. Це дає змогу неабияк підвищити автономність генератора. Ця опція неможлива під час замовлення генератора Atlas Copco QAS 200 на дорожній шасі. Додатковий бак є між основним баком і салазками. Заправка електростанції здійснюється через основну горловину.
- Електростанцію Atlas Copco QAS 200 можна замовити на дорожній шасі. У цьому разі генератор встановлюється на дорожнє шасі, комплектується повною дорожньою сигналізацією (стоп сигнали, поворотники, відбивачі світла, підсвітка номерного знака), регульованим за висотою дишлом. Установлення генератора на шасі здійснюється в Росії на причіп, обмовлений із замовником.
- Роз'єм для під'єднання до зовнішнього паливного бака являє собою кран із роз'ємом для під'єднання паливної магістралі від зовнішньої паливної ємності. Кран перемикає подавання палива в двигун або з вбудованого паливного бака дизель-генератора, або із зовнішньої паливної ємності.
- Дизельну електростанцію Atlas Copco QAS 200 можна фарбувати в будь-які два кольори за бажанням замовника. Це зручно для формування корпоративного кольору, зменшує можливість крадіжки генератора. Фарбування фарбується поверх жовтої (базової) фарби на заводі.
- Вимикач маси акумулятора. Дає змогу розмикати масу на акумуляторі для запобігання розряджанню акумулятора під час тривалого зберігання.
- Передпусковий підігрівач із таймером Передпусковий підігрівач відбирає паливо з основного паливного бака, спалює його і виділене теплом розігріває охолоджувальну рідину двигуна.
- Іскрогасник і відсіковий повітряний клапан на впускі повітря в камеру згоряння. Ця опція застосовується під час використання генератора в пожежному середовищі.
- Панель керування Atlas Copco Qc 2002. Ця панель дає змогу працювати електростанції як резервне джерело електроживлення у разі падіння напруги в основній.