Ціну уточнюйте
Дизельний компресор «Атлас Копко» Y35 призначений для виконання як бурових робіт, так і робіт з опресування, тестування й очищення трубопроводів. Спроєктований для роботи в суворих умовах експлуатації, компресор гарантовано запускається за температури до -25 °C. Робота в зимовий період пов'язана з підвищеним утворенням конденсату, що негативно позначається на ресурсі компресора, тому ми рекомендуємо додатково встановлювати систему «Oiltronix», яка гарантує повну відсутність конденсату і як результат — збереження ресурсу машини. На компресорах встановлена проста в керуванні панель керування з класом IP67, з інтерфейсом російською мовою. 9-ти рядок РК-екран зображає робочі параметри та помилки, які фіксуються в пам'яті. Компресор постачається повністю готовим до роботи. За потреби він може бути додатково укомплектований різними опціями для виконання специфічних завдань або умов експлуатації.
Для буксирування за транспортним засобом компресор може бути встановлений на шасі з видаванням ПСМ, можливе виконання без шасі для стаціонарного використання.
У компресорах застосована запатентована технологія, що дає змогу вибирати робочий тиск у межах збільшеного діапазону — клапан мінімального тиску перемикається автоматично під час зниження тиску, що дає змогу застосовувати один компресор для різних робіт, а також дає додаткову економію палива до 3% під час роботи на низькому тиску.
Базове виготовлення дизельного компресора Y35
Компресор «Атлас Копко» Y35 має двоступеневий гвинтовий оливний наповнений компресорний елемент виробництва Atlas Copco Airtec, що приводиться в рух через гнучку гумову нероз'ємну муфту від "електрононого" дизельного двигуна марки Scania. Установлення змонтоване на міцній основі та закрита міцним погодозахисним і шумопоглинальним кожухом. Кожух має мережу основних широко відчинених дверей і кілька люків для доступу до обслуговованих агрегатів і вузлів встановлення. Шкірух і основа оцинковані, переґрунтовані та пофарбовані порошковим способом із висушуванням за температури +200 °C. Стиснене повітря надходить до споживача через один 2" вихідні патрубки. Злив усіх робочих рідин (олія компресора та двигуна й охолоджувальна рідина двигуна) здійснюється через централізовану систему зливу, розташовану з торцевого боку поруч із панеллю керування. Встановлення Y 35 обладнана металевим паливним баком із можливістю зручного промивання й очищення від опадів палива.
Системи керування й контролю дизельного компресора Y 35
Керування відбувається через панель керування із застосуванням технології AirXpert, яка відрізняється від загальноприйнятої пневматичної системи регулювання електронним керуванням положення вхідної клапана. Нова технологи має низку переваг, порівнюючи з традиційною, а саме:
- повної відсутності обмерзання системи зворотного зв'язку та необхідністю скидання конденсату,
— практично миттєвим реагуванням на зміни продуктивності і тиску,
- великим по посіченості впускним каналом і зниженням втрат,
- електронним настроюванням як тиску, так і продуктивності,
— функцією Dynamic flow boost, яка збільшує продуктивність компресора на 10%.
Дані про роботу компресора виводяться на семирядковий рідкокристалічний (крім основних 7 рядків, є ще верхній рядок стану та нижня, настроювана рядок зображення основних параметрів, як-от помилки та їх рівень: запобігання без вимкнення та з вимкненням, рівень палива в паливному баку, напрацювання, оберти двигуна, тиск у оливо-параторі, продуктивність), кольоровий дисплей розташований на панелі керування з IP67. На дисплей виводиться така інформація: етапи роботи, робочий тиск, продуктивність, оберти двигуна, рівень палива, напрацювання, помилки, режими роботи, встановлені параметри, режим завантаження, необхідність проведення ТО, стан, рівень і температура AdBlue (за наявності). Дата та час, напруга акумуляторної батареї, тиск у оливо-параторі, регулювальний тиск, кількість аварійних зупинок, годинник роботи під навантаженням і без навантаження, середня витрата палива, кількість днів і годин до малого та великого ТО, температура охолоджувальної рідини, температура палива, температура оливи двигуна, температура повітря в колекторі двигуна, тиск наддуву двигуна, завантаження двигуна, реальні та задані оберти двигуна, температура довкілля, стан готовності до старту, стан запуску, стан аварійної зупинки, стан прогрівання тощо.
Компресора | |
Діапазон робочого тиску з XPR (вибуткового) | 15 - 35 бар |
Максимальний тиск (компресор розвантажуваний) | 37 бар |
Продуктивність ISO 1217 ed 3. 1996 у режимі Dynamic Flow boost | 40 - 35 м3/хв |
Кількість ступенів стиснення | 2 шт. |
Ємність оливної системи компресора | 78 л |
Вынос масла на 100% мощности | < 3 мг/м3 |
Потужність шуму 2000/14 ЄС | 107 дБ(А) |
Кількість постів великого діаметра | 1x2" шт. |
Максимальна зовнішня температура ** | +47 °С |
Двигун | |
Дизельний двигун | Scania |
Модель | DC16 |
Число циліндрів | 8 шт. |
Потужність | 478 кВт |
Число обертів максимум | 1800 об./хв |
Число обертів мінімум | 1200 об./хв |
на 100% мощности | 64,4-82,8 кг/год |
на 75% мощности | 45,4-59,6 кг/год |
на 50% мощности | 35,5-48,4 кг/год |
на холостом ходу | 17,6-31,7 кг/год |
Система охолодження | Рідина. |
Ємність системи охолодження | 82 л |
Місткість оливної системи | 45 л |
Місткість паливного бака | 720 л |
Габарити та вага | |
Довжина на шасі | 6126 мм |
Ширина на шасі | 2234 мм |
Висота на шасі з урахуванням антени | 2630 мм |
Довжина без шасі (на опорах) | 4043 мм |
Ширина без шасі (на опорах) | 2128 мм |
Висота без шасі (на опорах) | 2374 мм |
Висота без шасі (на опорах) | 2232 мм |
Вага робочий із шасі | 6800 кг |
Вага робітника без шасі | 6010 кг |