Ціну уточнюйте
Дизельний компресор H 23 призначений для виконання як бурових робіт, так і робіт з опресування, тестування й очищення трубопроводів. Спроєктований для роботи в суворих умовах експлуатації, компресор гарантовано запускається до -25 °C. Робота в взимку пов'язана з підвищеним утворенням конденсату, що негативно впливає на ресурс компресора, тому ми рекомендуємо встановлювати опцію «Oiltronix», яка гарантує повну відсутність конденсату і як результат — збереження ресурсу. На компресорах встановлена проста в керуванні та зрозуміла в розумінні панель керування с IP67, повністю російською мовою і 9-ти рядковим РК екраном, який зображає як параметри, так і помилки, які фіксуються в пам'яті. Компресор приходить повністю готовим до роботи. За потреби компресор може бути доукомплектований різними опціями для специфічних завдань або умов роботи.
Для переміщення за транспортним засобом компресор встановлений на шасі з видаванням ПСМ або без шасі для стаціонарного використання.
Базове виготовлення дизельного компресора H 23
Компресор Атлас Копко H 23 має двоступеневий гвинтовий оливний заповнений компресорний елемент виробництва Atlas Copco Airtec, що приводиться в рух через гнучку гумову нероз'ємну муфту від "електрононого" дизельного двигуна марки Scania. Установлення змонтоване на міцній основі та закрита міцним погодозахисним і шумопоглинальним кожухом. Кожух має мережу основних широко відчинених дверей і кілька люків для доступу до обслуговованих агрегатів і вузлів встановлення. Шкірух і основа оцинковані, переґрунтовані і пофарбовані порошковим способом із висушуванням за температури +200 °C. Стиснене повітря надходить до споживача через один 2" вихідні патрубки. Злив усіх робочих рідин (олія компресора та двигуна й охолоджувальна рідина двигуна) здійснюється через централізовану систему зливу, розташовану з торцевого боку поруч із панеллю керування. Встановлення H 23 обладнана металевим паливним баком із можливістю зручного промивання й очищення від опадів палива.
Системи керування й контролю дизельного компресора H 23
Керування відбувається через панель керування із застосуванням технології AirXpert, яка відрізняється від загальноприйнятої пневматичної системи регулювання електронним керуванням положення вхідної клапана. Нова технологи має низку переваг, порівнюючи з традиційною, а саме:
- повної відсутності обмерзання системи зворотного зв'язку та необхідністю скидання конденсату,
— практично миттєвим реагуванням на зміни продуктивності і тиску,
- великим по посіченості впускним каналом і зниженням втрат,
- електронним настроюванням як тиску, так і продуктивності,
— функцією Dynamic flow boost, яка збільшує продуктивність компресора на 10%.
Дані про роботу компресора виводяться на семирядковий рідкокристалічний (крім основних 7 рядків, є ще верхній рядок стану та нижня, настроювана рядок зображення основних параметрів, як-от помилки та їх рівень: запобігання без вимкнення та з вимкненням, рівень палива в паливному баку, напрацювання, оберти двигуна, тиск у оливо-параторі, продуктивність), кольоровий дисплей розташований на панелі керування з IP67. На дисплей виводиться така інформація: етапи роботи, робочий тиск, продуктивність, оберти двигуна, рівень палива, напрацювання, помилки, режими роботи, встановлені параметри, режим завантаження, необхідність проведення ТО, стан, рівень і температура AdBlue (за наявності). Дата та час, напруга акумуляторної батареї, тиск у оливо-параторі, регулювальний тиск, кількість аварійних зупинок, годинник роботи під навантаженням і без навантаження, середня витрата палива, кількість днів і годин до малого та великого ТО, температура охолоджувальної рідини, температура палива, температура оливи двигуна, температура повітря в колекторі двигуна, тиск наддуву двигуна, завантаження двигуна, реальні та задані оберти двигуна, температура довкілля, стан готовності до старту, стан запуску, стан аварійної зупинки, стан прогрівання тощо.
Компресор | |
Діапазон робочого тиску з XPR (вибуткового) | 13 - 20 бар |
Максимальний тиск (компресор розвантажуваний) | 22 бар |
Продуктивність ISO 1217 ed 3. 1996 | 23 - 22 м3/хв |
Продуктивність у режимі Dynamic Flow Boost | 23,8 м3/мин |
Кількість ступенів стиснення | 2 шт. |
Ємність оливної системи компресора | 78 літр |
Вынос масла на 100% мощности | < 3 мг/м3 |
Потужність шуму 2000/14 ЄС | 100 дБ(А) |
Кількість постів великого діаметра | 1x2" шт. |
Максимальна зовнішня температура ** | +48 °С |
Двигун | |
Дизельний двигун | Scania |
Модель | DC9 |
Число циліндрів | 5 шт. |
Потужність | 232 кВт |
Число обертів максимум | 1800 об/хв |
Число обертів мінімум | 1200 об./хв |
Расход топлива на 100% мощности | 39,9-46,4 кг/год |
Расход топлива на 75% мощности | 38,9-32,7 кг/год |
Расход топлива на 50% мощности | 23,4-26,8 кг/год |
Расход топлива на 25% мощности | 17,7-21,1 кг/год |
Витрата палива без навантаження | 10,8 кг/год |
Система охолодження | Рідина. |
Ємність системи охолодження | 73 літри |
Місткість оливної системи | 36 літр |
Місткість паливного бака | 660 літрів |
Габарити та вага | |
Довжина на шасі | 5959 мм |
Ширина на шасі | 2128 мм |
Висота на шасі з урахуванням антени | 2388 мм |
Довжина без шасі (на салазках) | 4048 мм |
Ширина без шасі (на салазках) | 2140 мм |
Висота без шасі (на салазках) | 2402 мм |
Висота без шасі (на салазках) | 2232 мм |
Вага робочий із шасі | 6800 кг |
Вага робітника без шасі (на салазках) | 6010 кг |